A KRÉTA ellenőrző alapjaiban hasonlít az adminisztrációs rendszerek online ellenőrzőihez. Ebben tekinthetik meg a diákok és a szüleik, gondviselőik a tanulók jegyeit és mulasztásait. Az új rendszer nagy előnye, hogy a rendszer a diákok számára is automatikusan jelzi az órarendben az elmaradó órákat, helyettesítéseket, teremváltoztatásokat.
Mit tehet egy szülő az Ellenőrző könyvben?
A fentieken felül a KRÉTA rendszer támogatja azt is, hogy a szülő szükség esetén online kérelmezze az adatváltoztatásokat. Ez nem jelenti azt, hogy a rendszer automatikusan javítja is őket, ez az intézményi adminisztrátorok felelőssége, hogy ellenőrizzék az adatkérelem helyességét. Az így bejelentett és elfogadott adatmódosításokat a rendszer továbbítja a KIR részére, így az ott tárolt adatok is frissül(het)nek. Van lehetőség arra is, hogy néhány kattintással a szülők megrendelhessék az első, vagy épp az elveszett helyett az új diákigazolványt. Ezt a KRÉTA a NEK-hez, azaz a Nemzeti Egységes Kártyarendszerhez csatlakozva képes megtenni.
A bejelentkezéshez szükséges adatokat (felhasználó azonosító és jelszó) minden diák kézhez kapta. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tud bejelentkezni a rendszerbe kérjük keresse iskolánkat a megadott kapcsolati adatok valamelyikén.
Beiratkozás általános iskolába segédlet
Mulasztás igazolása segédlet